Γιατί με Οικολόγους Πράσινους ?





  • Γιατί είμαι νέος και καταλαβαίνω ότι το μέλλον του πλανήτη που θα περάσω τη ζωή μου κρίνεται από τις αποφάσεις μας σήμερα.
  • Γιατί είμαι μητέρα και θέλω να πίνουν καθαρό νερό τα παιδιά μου.
  • Γιατί είμαι καταναλωτής και δε θέλω μεταλλαγμένα στο πιάτο μου.
  • Γιατί είμαι αγρότης και θέλω να ζω με αξιοπρέπεια χωρίς να κερδοσκοπούν εις βάρος μου και εις βάρος των καταναλωτών οι μεσάζοντες. 
  • Γιατί είμαι βιοκαλλιεργητής και θέλω να προωθήσω τα προϊόντα μου.
  • Γιατί είμαι ψαράς και θέλω μια καθαρή θάλασσα και ζωντανό βυθό
  • Γιατί γνωρίζω ότι οι ΑΠΕ είναι πολύ καλύτερες εναλλακτικές από  τις πλατφόρμες εξόρυξης πετρελαίου και τα τάνκερς στο Ιόνιο.
  • Γιατί είμαι ξενοδόχος και θέλω να αναπτυχθούν εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νησί μου.
  • Γιατί είμαι δημότης που πληρώνω τέλη καθαριότητας και θέλω κίνητρο  να ελαττώσω τον όγκο των απορριμμάτων μου προς όφελός μου αλλά και του περιβάλλοντος.
  • Γιατί έχω περιουσία στη ζώνη προστασίας του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου και θέλω να αξιοποιηθεί από το φορέα διαχείρισης.
  • Γιατί είμαι ζωόφιλος και θέλω μέριμνα για τα αδέσποτα.
  • Γιατί είμαι ΑμεΑ και θέλω προσβάσιμους χώρους στην πόλη.
  • Γιατί είμαι ποδηλάτης και θέλω ποδηλατόδρομους.
  • Γιατί είμαι  επιστήμονας/αυτοαπασχολούμενος και καταλαβαίνω  ότι το κυρίαρχο μοντέλο οικονομικής μεγέθυνσης δεν είναι πλέον βιώσιμο.
  • Γιατί είμαι άνεργος και ξέρω ότι με τη σωστή διαχείριση σε θέματα περιβάλλοντος μπορούν να δημιουργηθούν πολλές νέες πράσινες θέσεις εργασίας.
  • Γιατί ξέρω ότι η απαγορευτική πολιτική σκοτώνει τους χρήστες και πλουτίζει τους εμπόρους ναρκωτικών.
  • Γιατί είμαι μετανάστης και θέλω να προστατεύονται τα ανθρώπινα δικαιώματά μου και της οικογενείας μου στο τόπο που ζω και εργάζομαι.
  • Γιατί είμαι άνθρωπος και θέλω να προστατεύονται τα ανθρώπινα δικαιώματα όλων. 
  • Γιατί είμαι ηλικιωμένος και αισθάνομαι προδομένος από τα κόμματα που ψήφιζα τόσα χρόνια.
  • Γιατί είμαι Έλληνας και συνειδητοποιώ ότι η εθνική ασφάλεια και ανεξαρτησία σχετίζεται και με την αυτοδιαχείριση των φυσικών μας πόρων.   
  • Γιατί ο λόγος ύπαρξης των πεζοδρομιών είναι για να περπατάνε οι πεζοί με ασφάλεια.
  • Γιατί είμαι πολίτης και θέλω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ! 

Τα πολιτιστικά μονοπάτια της Αίγινας !

  Τα πολιτιστικά μονοπάτια   Select Language Τα πολιτιστικά μονοπάτια της Αίγινας  είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου Αίγινας με τη...