Ο Δεκάλογος της Οικολογικής Συμπεριφοράς !



Για να προστατέψουμε το περιβάλλον, που αναμφισβήτητα εξασφαλίζει ποιότητα στη ζωή μας, ας κάνουμε πράξη τον Δεκάλογο της Οικολογικής Συμπεριφοράς:
1. Υιοθετώ το σύνθημα «ΜΕΙΩΝΩ, ΞΑΝΑ-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ».
2.
Όταν βρίσκομαι σε εξωτερικό χώρο κρατώ ο,τιδήποτε άχρηστο έχω μέχρι να βρω δοχείο απορριμμάτων για να το πετάξω.
3. Φυλάσσω μέσα στο αυτοκίνητό μου οτιδήποτε άχρηστο και περιττό έχω μέχρι να βρω κάδο του Δήμου για να το απορρίψω.
4. Όταν φέυγω από χώρο
αναψυχής που επισκέφθηκα, παίρνω μαζί μου τα υπολείμματα τροφών και είδη συσκευασιών που χρησιμοποίησα.
5. Σφραγίζω καλά τη σακούλα απορριμμάτων του σπιτιού μου και την τοποθετώ πάντα μέσα στον κάδο του Δήμου λίγο πριν να περάσει το απορριμματοφόρο.
6. Ζητώ από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου να αυξήσει τον αριθμό των δοχείων απορριμμάτων σε χώρους όπου ο αριθμός τους είναι μικρός.
7. Απαιτώ από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου να αναλάβει τη σχολαστική καθαριότητα των δημοσίων χώρων και δρόμων εντός και εκτός της πόλης ευθύνης τους.
8. Δημιουργώ στον κήπο μου χώρο απόθεσης των υπολειμμάτων τροφών και αξιοποιώ στη συνέχεια το χρήσιμο προϊόν του «ΚΟΜΠΟΣΤ».
9. Προτιμώ συσκευασίες από ανακυκλώσιμα υλικά.
10. Συμβάλλω στην καλή εφαρμογή του Προγράμματος Ανακύκλωσης του Δήμου και αναζητώ ειδικό χώρο για τη συγκέντρωση υλικών με τοξικές ουσίες, (μπαταριών, καταλυτών αυτοκινήτων,  κ.λ.π.).

Τότε, είναι βέβαιο οτι η ποιοτική αναβάθμιση της ζωής μας θα αποτελεί σημαντική «κατάκτηση ζωής»!


Πηγη: Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης

Τα πολιτιστικά μονοπάτια της Αίγινας !

  Τα πολιτιστικά μονοπάτια   Select Language Τα πολιτιστικά μονοπάτια της Αίγινας  είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου Αίγινας με τη...