Το δίκιο του κόρακα.




Προχθές που είχα πάει στα μελίσσια, και είχε ζέστη κουράστηκα και την άραξα στη σκιά του πεύκου να δροσερέψω. Έκαμα καφέ και τον απολάμβανα, ακούγοντας το βουητό των εντόμων και τα κοτσύφια που έχουν φωλιές και είναι στο χαβά τους. Μάλιστα έκανα το αγαπημένο μου παιχνίδι να ξεχωρίζω τα πουλιά από το κελαΐδισμα τους. Κοτσύφια, καρδερίνες, τσόνια, σπίνοι, γαλιάντρες κ.τ.λ.
Μού άρεσε τόσο πολύ στο δροσιό, που αποξεχάστηκα και ίσως να με πήρε και λίγο ο ύπνος.
Όμως το παρακάτω έγινε πραγματικά,
Ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.


Ένας κόρακας από αυτούς που έμαθα να μισώ και να μάχομαι από μικρό παιδί γιατί μας έτρωγε τα κεράσια, καρύδια, σύκα, κάστανα και το ψωμί μας ακόμα,
με πλησίασε. Και άρχισε να μου μιλάει. Τώρα πως?? Δε ξέρω!! Πάντως μου μίλαγε, είμαι σίγουρος.
Είδε πως το χέρι μου έψαχνε να βρει πέτρα να του ρίξω και με αποπήρε.
- Aστη πέτρα κάτω να μιλήσουμε.
Μου είπε πως το γένος των κοράκων είναι πιο παλιό από τους ανθρώπους, πως κλέβουν καρύδια και κάστανα, αλλά πως αυτοί δεν το θεωρούν κλοπή.

-Είναι καρποί της γής και έχουμε και εμείς μερτικό.

-- Είναι και δική μας μάνα
--Στο κάτω κάτω τη συμφωνία να σπέρνουμε κάποια καρύδια-κάστανα, τη τηρούμε.
Μου είπε ακόμα πως μέχρι τώρα η ζωή ήταν υποφερτή, υπήρχε χώρος για όλους .
--Εμείς σας κλέβαμε τα αυγά από τη φωλιά, τα φρούτα,
Εσείς μας τουφεκούσατε, παράπονο δεν έχουμε.
-- Τώρα όμως το παραξηλώσατε.
--Χτίσατε μεγάλα σπίτια, πελώρια με πισίνες, γκαζόν τζακούζι, πέντε- έξι μπάνια.
--Αυτό δημιούργησε μεγάλες ανάγκες για νερό.
--Κάνατε γεωτρήσεις, με συνέπεια οι πηγές να στερέψουν.
--Και ξέρεις ανεγκέφαλε άνθρωπε, ( μου είπε ) πως το νερό κυλά στη γή, όπως το αίμα στο κορμί σου.
Με σύστημα φλέβες και αρτηρίες.
--Και σε κάποια σημεία υπερχειλίζει. Είναι οι πηγές που τόσο τις έχουμε ανάγκη όλοι.
   Άνθρωποι, ζώα, πουλιά, έντομα, φυτά.
--Ρουφώντας το αίμα της γής με τις γεωτρήσεις σα πελώρια κουνούπια, οι πηγές στερεύουν.
-- Με συνέπεια ο σκαντζόχοιρος, το κουνάβι, το φίδι, ο ποντικός , τα πουλιά και έντομα του δάσους να διψούν.
-Όμως και πολλά δέντρα (πλατάνια, λεύκες, ιτιές)που ζουν σε συνθήκες με υψηλή υγρασία, ξεραίνονται.
 Και αντικαθίστανται από άλλα πιο ανθεκτικά. Που καίγονται όμως εύκολα.
--Όμως αυτά λόγο που δε καίγονται, λειτουργούν σαν αντιπυρικές ζώνες.
--Εμείς (μου είπε) τη γή την έχουμε κληρονομιά από τους παππούδες μας και τη χαιρόμαστε με όλα τα πλάσματα που υπάρχουν.
-Όμως τώρα τα δίκια μας τα καταπατάτε. Δε βρίσκουμε νερό να πιούμε. Και τι να κάνουμε??
Να πάμε στα μάρκετ. Δεν έχουμε λεπτά.
Να πλησιάσουμε στα σπίτια να πιούμε το βρομόνερο από τις πισίνες?? Θα μας τουφεκίσετε.
--Σκεφθήκαμε να πάμε στα δικαστήρια. Όμως δεν έχουμε πιθανότητα να βρούμε το δίκιο του κόρακα.
Αυτά γίνανε να δίνουν δίκιο στους ανθρώπους. Σε κάποιους τουλάχιστον.
Μου είπε πολλά. Είχε πολύ όρεξη για κουβέντα. Μου είπε πως η φυλή του ζεί 300 χρόνια επειδή δεν έχει άγχος.
Γι'αυτό μου λέει όλα τα κοράκια είναι σοφά. Εμάς θα έπρεπε να βάζετε να σας κυβερνούν.
 Όταν του επισήμανα πως είναι κλέπτης με κοίταξε με περιφρόνηση
--Τώρα (μου λέει ) κάτι είπες.

Τα πολιτιστικά μονοπάτια της Αίγινας !

  Τα πολιτιστικά μονοπάτια   Select Language Τα πολιτιστικά μονοπάτια της Αίγινας  είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου Αίγινας με τη...